Kartkowa inspiracja - mosia

Mamy zaszczyt powitać kolejnego gościa naszego bloga, zwycięzcę naszego trzeciego wyzwania:
 
 
 
Oto co napisała o sobie:
 
Mam na imię Gosia, w sieci urzęduję jako mosia.
Jestem mamą 2-letniego Marcelka, kurą domową i żoną.
Przed pojawieniem się synka na świecie byłam nauczycielką i planuję do nauczania powrócić w najbliższym czasie.
 
W świat scrapbookingu wkroczyłam w listopadzie 2012 - na początku było to lekarstwo na jesienno-zimowe depresyjne dni w domu.
I wsiąkłam całkowicie. Nie spodziewałam się, że tak to polubię, ba! pokocham.
Teraz nie wyobrażam sobie życia bez scrapowania, naprawdę.
Jak tylko synek zaśnie, zasiadam do biurka i działam, a potem rano ciężko wstać ;-)
Robię co się da, najczęściej jednak kartki. Ale co jakiś czas poczynię LO, zakładkę, folder CD itp.
Nie działam w jednym stylu, technice. Czasem powstanie praca "na bogato" a następna zdarzy się clean&simple. Taki misz-masz.
Jeśli macie ochotę zobaczyć moje twory, serdecznie zapraszam do mojej pracowni:
www.scrap-pracownia.blogspot.com
 
Cieszę się, że mogłam Wam coś niecoś o sobie napisać i inspirować swoją pracą w wyzwaniu.
Zapraszam Was do zabawy w drewnianym wyzwaniu!
Pozdrawiam gorąco i ściskam.
 
 
A taką oto inspirację mosia przysłała nam do trwającego wyzwania z elementem drewnianym.
 
Przygotowałam kartkę gratulacyjną clean&simple z sową
zrobiona z freebies ;-) (źródło klik, klik) i tradycyjnie z ręcznymi  przeszyciami, które uwielbiam:
 



Gosiu,  ślicznie dziękujemy i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

Komentarze

Prześlij komentarz