Wyzwanie # 1 - A jak Amarant

W 2015 r. nasze wyzwania będą KOLOROWE.
Zapraszamy na barwną zabawę z alfabetem:)

Wyzwanie # 1
A jak Amarant

Amarant to odcień ciemnej czerwieni, przechodzącej w fiolet.
Zachęcam do obejrzenia tablicy Visell  na Pintereście z amarantowymi inspiracjami. 

Stwórzcie kartkę z widocznym amarantowym elementem.
Amarant może też być wiodącym kolorem w pracy.
Jednakże nie może to być praca w jednym kolorze (monochromatyczna)

Inspiracje Zespołu:


























Termin: do 19 stycznia.


W poście z kartką zamieście link do wyzwania  i poniższy banerek:



Dla Zwycięzcy - banerek od nas!

Serdecznie zapraszamy!



Komentarze

  1. O nie! Nie zdążyłam, myślałam ,że wyzwanie potrwa do 20.01
    No nic, ale podsyłam jeszcze link do mojej pracy, a nuż uda mi się jeszcze wcisnąć w konkurs ;)
    http://vanilla91.blogspot.ie/2015/01/for-grandmother.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz